גני זמורה

לוגו

אודות המעון/הגן

שם הגננת:

דוד זמורה - דפנה זמורה

גישה חינוכית:

אקלטית

גילאי הילדים:

חצי שנה - שלוש וחצי

תזונה:

ארגון גג: התאחדות מעונות היום הפרטיים בישראל

צפיות:

אני מאמין

אנחנו בגני זמורה מאמינים שמטרת הגן היא להוות תחליף לבית בשעות בהן הילד נמצא אצלינו. כאשר ילד/ה נכנסים בשערי הגן, אנו שמים לנו מטרה לבנות אתו/ה יחסי אמון וקירבה שיצמיחו אהבה, כל זאת באמצעות הבנת נפשו וייחודיותו של הילד/ה ותוך מאמץ מתמשך להיענות לצרכיו, להיות שם בשבילו להצמיח ולהעצים אותו.
בקבוצת הילדים אנו נבקש כמטרה שכל ילד יבוא לידי ביטוי משמעותי, שנראה ונחוש את הצבע והייחודיות של הילד על רקע הקבוצה החברתית.
הגן הוא בית וככזה, נשים לב שכל ילד/ה "ירגישו בבית"; אהובים, רצויים ומוכלים, ללא תנאי. אנו מאמינים באותה מידה שכל איש/אשת צוות צריכים לבא לידי ביטוי במסגרת הבית שלנו בגני זמורה, להרגיש בבית ולהיות אהובים, רצויים ומוכלים.
אנו מאמינים בכוחות של הילדים ובכך שלכל ילד ישנה הנעה פנימית טבעית לצמיחה, התקדמות, עצמאות ולמידה. אנו מאמינים בסקרנות וביכולת של הילדים לחקור את עולמם בעצמם וללמוד מהסביבה הקרובה, בשל כך אנחנו מטפחים אצלינו בגנים את המשחק החופשי,
שם הילד/ה מוצאים מרחב מתאים לחקירה ולמידה חושית/קוגניטיבית/חברתית. אנו מלווים את הילדים במשחק זה, מתכננים עבורם את המרחב המתאים, הן בתוך הגן והן מחוצה לו ונמצאים שם בשביל לתווך ולכוון במינימום התערבות . המשחק החופשי הוא ממלכת הלמידה של הילדים אצלינו בגן.
יחידות הגן מורכבות מקבוצות קטנות (גודל הקבוצה תלוי בגיל הילדים), וזאת על מנת ליצור עבור כל ילד/ה, קבוצת התייחסות אינטימית יותר וקבוצות ממוקדות גיל בהן נוכל להעביר תוכן בצורה יותר תואמת התפתחות. לכל קבוצה ישנה "אחראית קבוצה". אנו מאמינים בעבודת צוות משותפת ובהעצמת תפקיד אחראית הקבוצה המהווה כתובת ראשונה עבור הילד ומשפחתו.
אנו מאמינים בגנים שלנו בחשיבות של המגע והחיבור לסביבה הטבעית ומשתדלים גם בתוך העיר להתחבר לחוץ; לחצר; לאוויר הפתוח לשמש ולרוח, לתת לילדים את התחושה שגדילה טבעית, כפי שמיוצגת בטבע, הינה תהליך הדורש הקשבה, למידה, סבלנות, השקעה ודאגה לאורך זמן, אחריות ומיומנות. החוץ כמו הפנים מהווה סביבת חקר, לימוד וחוויה וכמובן מקום להנאה ממה שחוץ יכול להעניק לנו – שמש; אוויר; רוח; חול; מים; התרוצצות ומשחקי ספורט ותנועה.
בגני זמורה, אנו שמנו לנו כמטרה לספק את סקרנותם של הילדים ואנו מציעים מגוון תכנים לאורך השנה כאלה המחוברים ללוח השנה היהודי, לעונות השנה ועוד כיד הדמיון הטובה של צוות הגן; אנו עובדים במתכונת של פרויקטים ומשתדלים לסיים כל פרויקט תוכן בחוויה רב חושית עם הילדים, מסיבות בחגים; מסיבת דובים; טיול משפחות לשוק; פיקניק; הצגות; ועוד...

שעות פעילות

יצירת קשר


גני זמורה
שדרות שי עגנון 22
22
ירושלים ירושלים ישראל

0 0 הצבעות
הנהלת המעון
0 0 הצבעות
צוות המטפלות
0 0 הצבעות
החצר ומבנה הגן
0 0 הצבעות
ניקיון המעון
0 0 הצבעות
רמת תזונה

גני דוד זמורה

הרשם
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מוצר נוסף לסל הקניות.
0 מוצרים - 0.00